Tuesday, December 02, 2008

Dot & Exam Day!

Its been a while since i last blog..
Too panic to even breath..
Today mark the end of one paper..and hopefully does not mark the end of my life..huhuhhuhu…darn..but the paper is just difficult for my liking..bloody hell..can’t say shud study more cause I think i did a fair share of studying this time around for this paper..so the only thing is to keep my fingers cross and tawakal to allah for the rest..amin..

So..untuk celebrate kemerdekaan ku yg sekejap ini (sebab next selasa ade satu paper lagik).. harus aku ajak abang leman teman aku tengok Twilight..hehehhe..lama seh aku tunggu movie nih keluar.. being one of the fanatic fan..aku dah abes kan ke empat empat buku citer Twilight saga nih.. even before movie die kuar pon..hehehe..tapi tengok kat wayang byk scene kena cut..and I think I enjoyed the books more..but the movie sure help with more imagination..hehehhe..

Tapi edward cam tak cukup hensem..huhuhuhhu..Buku describe edward hensem nak mati.. tapi dlm movie hensem jek..tak hensem nak mati..I would suggest read the books and then see the movie..you’ll enjoyed it more..lepas habis movie tadik..abang leman sayang and ayong keep pestering me to tell them the rest of the stories sampai buku no. 4..hehehhe..but I’m not gonna do it here..kang ade yg baling kasut kat aku kang..hehehhe..

So tonite I am still counting my seconds till tomorrow..when I have to go back to library and START my studying for paper P2..yup..i said START..cause satu ape pon belom baca..huhuhhuhuuhu..mati la mak nyeh..baru arrange notes jek..bukak pon belom..
Tapi malam nih malas la nak bukak buku..nak bermalas malasan sampai besok pagi..
Last saturday my pil kasik byk barang untuk rumah baru kitaorang.. the best part is tambang lori dari bangi ke kota damansara pon diaorang support..hehehhe..bertuah sungguh dapat pil baik hati dan penyayang macam nih.. thank you mak and daddy..so sekarang umah sewa kitaorang penuh ngan perabut..hahhaha..

And I also managed to visit PIL’s new home at Bangi..cantik BANGAT..the new home ade 6 bilik and 4 bilik air..and since they are using ID to renovate..the result is just superb..our room (me + leman) pon dah di decorate macam bilik pengantin..hehehhe..tapi tak lah semeriah bilik pengantin kat umah kat tapah..

Tadik makan kat sakae curve..and tengok christmas deco kat sana dah up…sgt cantikkk especially the christmas tree kat tengah nak masok cineleisure..and the street @ the curve..and also the concourse @ the curve..macam kat oversea plak rasa nye..hehehhe..bila la nak gi oversea nih..(lagik 18 hari..yahoo..)..

PS: “Boss, bila nak approve cuti saya?” huhuhuhhu

No comments: