Thursday, April 01, 2004

road tax ku mati

wakakaka.. woke up a lil early today.. 11++ .. hehehe.. becos my first boyfren called me..the conversation went like this:

A: Alops..ina wat per tuh..
me: emmm
A: tido ke..itulah kerje nye..
me: aaaa
A: A*** check road ina..dah mati lah.. dah lamer mati.. 15 mac arituh..ina jgn bawak kete gi memane tau...
me: (trus awake and alert ... hahahahahahha)

itulah antara conversation ngan my first boifren..my beloved ABAH... heheh... ader ka road tax aku dah mati 2 weeks ago.. arinih baru nak kasitau aku..dah puas aku melaram kete aku tuh... ke sunway..ke kl semue.. road tax tader..heehehehhe.. the only question i asked is.. kalo kene tangkap polis masok jail ke abah.. heheheh... but lucky i'm staying at ija's until friday.. then sabtu balik umah amik road tax..okla.. see you guys later..bye

No comments: