Wednesday, September 26, 2007

Back dated Pre-Bali Post

Best betul ader mak mertua nih! heheh..Dah 2 malam aku tido kat Legend hotel..ibu mertuaku yg baik lagik hot tuh siap bagi kitaorg bilik sendiri (besar siap ader dapur sendri ok)..Connection door ngan living room bilik dia..aku siap bawak Ayong sekalijoin tido kat Legend tuh..ayong pon dapat bilik sendiri sensorang..hehehe..Malam nih pon tido situ lagik..tapi kena balik Damansara kemas bag nak bawak gi Bali esok..I am so happy to go to bali..

Tambahan pulak ibu dan bapa mertuaku yg sangat baik hati itu, bagi kitaorg duit belanja..Terus jadik jutawan segera!..hahahah..banyak bulih shopping tuh..Tolak duit hotel..still adebyk lagik balance untuk belanja...jeles jek zaika and Ju bila aku cerite kat diaorng..hahaha..
Neway, petang ni ader klas..hati masih berkira kira nak pegi ke tanak..hari nih tak drive..nanti saper pulak nak amik aku balik malam kang..nak naik LRt memalam buta, macam takot lah jugak..Darling i ader meeting kat PJ..tgk lah dulu camne nanti..dah takde mood pon sebenarnye nak bekerja or belajar..heheh..

Ader mood nak pergi honeymoon jek..hehehhe..Shiok betul..Yg bestnye, kitaorg gi ramai2..tapi malam tido 2 org jek la kan..hehhee...

Aku dah berangan dah selipar bali tuh..last time pegi, aku beli 15 pasang kot..berat nak mampos beg mase tuh..byk jugak yg aku bagi hadiah untuk org..tahun nih takde de nak bagi org sevenier slipar..key chain dulu pon tak habis lagik..aku bulih recycle balik jek...ahahah...
Tapi esok kena fly..aku sebenarnye tak suke fly..aku nih gayat..Selalu kalau fly ngan Abang Leman, aku genggam tgn dia sampai nak tercabut..take off..landing..and in between setiap kali ader angin..Imagine masa pegi London dulu..aku kena duk sebelah nenek dia..so takkan lah aku genggam tangan nenek dia sampai nak tercabut..nanti nenek dia ingat aku saiko pulak..oh well..memang la saiko kan..but perlu ke nenek dia tau aku saiko..hahahaha...
Ishk, sgt mengantok mata ku..dapat tido best nih..dapat tido pelok Leman lagik best nih..heheheh..

Tapi mak mertua aku dah sound anak lelaki dia dah kurus..Ouucchhh..harus balik nih suruh Leman telan butter campo susu..kasik cepat gemok..MEsti korang ingat aku tak bagi laki aku makan cukup...but seriously, dia tuh makan banyak..berbaldi baldi dia boleh makan..aper aku makan, dia mesti makan..and semestinya dlm kuantiti yg lebih..and believe me; I AM SO FAT like dugong..so nih mesti sebab metabolisme rate dia tinggi..Jeles...

Today mark the 2nd month of our marriage..hehehe..ishk, demmit, the three month honeymoon period dah nak expired nih..harus kena manja lebih2 sebulan nih..hahahha..

Ngantok ah..nak gi ajak Zaika and Ju beli Starbucks..bye

No comments: