Tuesday, June 28, 2005

Taaddaaa...

I lurve Blogging..especially kalau guna internet free cam kat ofis nih.. : ) ..i have an existing blog on blogspot, but lately its seems like i would have to wait till the harimau bintang fly to post my composition.. Sekarang nih dot tgh busan and nak balik rumah..jem lagik..busan lagik..my housemate would not be home..so that's make it "a lone and lonely dinner"..huuhhuuh.. My boyfriend?? What boyfriend?? I just met him masa lunch tadik..together wif his momma..sighh..mmg mommy's boy btul..nak wat canne..hati dah sayang..Lately dot agak stress..Apetah lagik setiap kali tgk cermin..huwwaaa..makin stress aku..to think that i actually wasted a lot of money to get an uglier look..pengajaran daripada episod nih.. Rambut kalau dah potong pendek takkan bolih panjang lepas bgn tido esok hari kalau kite tak suke..huhuhh..Ishk..busan nye.. nak wat semua mende pon busan..really miss that mommy's boy of mine alredi..Take care ppl..lets join me in the KL jam..

No comments: