Thursday, September 11, 2008

Dot & post yg busan

Hello..

Dot yg kekenyangan bagai ular sawa..tadik dinner ngan laws.. mak mertua belanja kat colleseum..pergh..kenyang gile aku makan daging segantang..huhuhuh..
Sedap jugak..tapi takdek la murah bebenor kalau compare ngan Victoria station..but since I’m not paying..well..what can I say..only..”Thank you daddy!” ..hehehhe…

Pagi tadik was heavenly spent waking up late..bangun 2 kali for toilet visit jek..and sambong tido sorang2 cause husband dah bangun kol 10 am kot..hahahha..bagos jugak sebab duduk ngan adik badek aku yg lain..sebab pepagi ayong dah tolong belikan breakfast so my husband’s tummy is safe..despite bini dia tido membute sampai tengahari..huhuhuh..

Dah lama sehh tak bangun lambat..hari nih bangun pon sebab nak tengok melodi..nak tengok kisah abby-norman..huhuhhu..kepochi jugak aku nih..aku bukan nak amik side…ok well..aku tipu..sebenar nye aku side Abby! huhuhuhuh..

Memang kita tatau whatever happen in their marriage..but for you to get caught berkhalwat..and asek masok front page Harian Metro thereafter…bersama-sama remarks seperti “Saya rela jika di takdirkan bertemu jodoh dgn Memey” or even statement from bapak MEmey ..”Saya restu jika Norman jodoh Memey..” (lebih kurang gitu gitu lah statement yg aku baca tuh kan.. secara ringkas nye..WHAT THE F?? Kau dah agak2 kena tangkap tuh diam diam dah lah kan..gi la nyuruk 2-3 hari kat kampung ke..huhuhuhu..kesian jugak la tengok abby..boleh bayangkan macam mana sakit hati nye dia as a wife..

So sekarang kalau aku sakit hati ngan Leman..harus aku compare2 kan dia ngan Norman hakim…hahahahhaha..sian leman tak bersalah langsung dalam hal nih…
Well..takmo la citer hal ehwal umah tangga orang dah..

On a different note.. I am happy..
1) Toffee Nut Latte is back for the year..
2) December is around the corner
I’m not that thrill to sit for my exam tho…huhuhuh..and toffee nut latte craze would put a dent in my ever dented pockets until january..hahahha..
But seriusly I’m so addicted to it..dapat cium bau jek pon aku dah high semacam..hahahah…saiko..

And i Love december..my faveret month..December macam bulan cuti..heheheh…alangkah best nye kalau cuti sebulan terus..
malas nye nak taip..
Besok Isnin.. and I hate mondays..uhuhhuuh..
Cepat lah hari jumaat balik..hehehe..
Happy monday people!

No comments: