Tuesday, September 02, 2008

Dot & Ramadhan...

Haluuuu…Udah agak lama dot ngak update..

Entah la kenapa bulan puasa nih asek malas jek..Ishk ishk ishk..
First day sahur kat Ayer Tawar ngan abah..sian abah lepas tuhdah kena berbuka pose and sahur sensorang..Adakah patut aku carikkan mak muda??Aiyooh..lenkali jek la kita bicara pasal soal itu ok..(dot yg selfish nih kalau boleh tanak bicara soal tuh langsung..huhuhuh..supaya senang kitaorang nak bawak abah kehulu kehilir..and senang abah nak datang melawat kitaorang kat KL)..oh..terside track lagik..

Aku citer ape tadik? oh..bulan puasa..

Wahh..dengan semangat yg berkobar kobar bulan baik hari baik nih..dot siap bawak Quran dari Ayer Tawar balik KL..heheheh..semnagat seh nak baca quran lepas Maghrib..Ayong cakap..
"Leman jangan lupa tanda kat kalender tengok berapa hari jek dia baca Quran.."..
HAhahhahaha..Thanks for the "support" sister..hehehhe..

Tapi hubby bagus..hubby support..walaupon baru 2 hari..(isnin dan selasa.)
Ape jadik Semalam? (Rabu) …. huhuhuhuh..Jangan kata Quran..Isyak pon leboh (bak kata orang perak..)huhuhhuuh..

Aku ngantuk siut semalam..tau tau dah pagi time sahur jek..CSI pon aku tak tengok…
And jugak aku sakit belakang belah kiri..adehhh..muscle pull kah?Aku rasa seingat aku aku takdek plak buat aksi aksi akrobatik bulan bulan puasa nih..huhuhhu..
Puas sudah Husband tolong urut dan jampi..tapi masih sakit..huhuhu..dugaan..
Demm..daripada tadik aku bekerja (tak termasok waktu aku menaip blog nih)..baru kul 1110am??? apekahhhh…

Lama lagik nih nak balik umah..huhuhhuuhuh..seb baik bulan pose balik kol 430..hehehhe..
Hari tuh balik Perak..dua anak teruna aku ikot..kesian si Charlie bulat mata dia sepanjang jalan sebab dia stress naik kereta..Hiro rilek jek asek ronda2 satu kereta..

Seperti tahun2 terdahulu..aku mesti tak miss berbuka puasa kat;
1) Planet Hollywood
2) Westin
3) Last year obsess dengan Al Andalus @ Jln Damai..
4) McD Buffet (muntah aku tengok burger ngan fries sebulan)

Tapi tahun nih sebab Opah berpuasa ngan kitaorang//tak sampai hati plak nak tinggalkan dia bukak pose sensorang kat umah..hhuhuhu..tapi insyallah akan aku cuba carik masa untuk Planet dan Al Andalus..ehehhehe…Okla..tangan aku pon lemah jek nak menaip bulan2 puasa nih..huhuhuu..

Selamat Berpuasa..

PS: Starting from this week, in addition to our Bali Mirrors, We’ll be selling Serunding from Kelantan at our Flea MArket @ The Curve..

No comments: