Thursday, April 15, 2010

This post is dedicated to my Husband

Yesterday I was busy..
and then I was sick..
So I tak sempat nak update one big event.

Me and my ex-boifren has hit the 12 years mark!
Yahooo...
I love you abang leman..

"Thank you for always be there for me"
"Thank you for being everything that you are"
"Thank you for being mine!"

I have no bigger words except "I LOVE YOU" to give him.
Sorry takde hadiah.
What's his present for me?

Quote from husband: "Abang hadiahkan dengan ciuman"

eehhh..nih tak ci nih.. tuh nak bagik hadiah ke nak mintak hadiah tuh? hahahha

Anyway, tak kisah la takde hadiah pon.. sayang terima ciuman mu itu dengan penuh ikhlas..muahhhsss..

But he did treat me + (Ayong + Abah = dgn tak malu nye ikot orang deting :P) at SEOUL GARDEN @ OU.. where we had a wonderful dinner together..thanks sayang..

I was thinking to buy him a PS3.. But the day before yesterday, I blew off RM1500 on something (for me off course..hahahhaha..walaupon benda nye tak nampak.. dan hasil nye confirm ngak ada) .. so bajet dah lari..

And then I wanna downgrade his pwesent to another guitar hero.. tapik kedai jual tuh cakap ade complication cd canggih amende tah.. so tak jadik la beli..

Sudah nye saye pon balas dengan ciuman aje lah.. hehehhehe..
Tapik takpe.. i tau you suke kan husband kan? hahahahahha..
Too bad red flag decide to visit on the same day..
SO hadiah lagik besar postpone dulu ye husband..hahahhaha..

OK..enuf mushy mushy for today..

I love you sooooooooo much darling..I'm so glad we decide to become girlfren and boifren on 14 April 1998.. and we met for the first time at the school library..awww..

Hope we'll hit many many many many many more numbers together..muahhss..

PS: Anniversary boifren-girlfren boleh lah tak kasik pwesent..wedding anniversary tak kasik pwesent me majok tido dalam bilik air tau (dekat Bandung)..hahhahha..

4 comments:

DOT's Hubby said...

My Wife.....sedar tak sedar dah 12 tahun kite couple...hehehhehe...syok nyer dapat share all the happiness and sadness dengan my Love sepanjang 12tahun nie... Honey....thanks for always be mine, and always be there for me. Hubby really glad to be your one and only and have you as my one and only. Nie anniversary couple hubby bagi ciuman dulu ek...hehehhe nnt anniversary wedding hubby kasik hadiah...I love you sayang and hubby miss you already...Nak sambung kerja....nnt kat rumah kite sambung cintan cintan lagik ok....hehehehhe...mmmmuuuaahhhsss

tim-mystic-crafts said...

owhh..sunggoh lomantik rupernyer uolls ni ina & leman..;)

haslihb said...

Ok rasa geli pulak baca both you and leman punye entry.. Isk isk nasib baik blanja mkn so tk bilehla nk gelakkn leman hehe

Iman's Umi said...

Romantiknya...