Wednesday, March 03, 2004

taddaaaaaaaaaa

tadddaaaa... arinih tak kene stay back pon.. kagum giler.. padahal que lagik byk dpd smalam... smalam volume dlm 4000 lebey jek.. arinih que 5143.. byk giler.. but then..sempat ader surplus time agik.. heheh.. okla..enuf bout work..aku dah slamat sampai umah.. nih tgh nak makang roti bom cicah kuah asam.. esok nak kuar deting ngan leman..so kene la tido awal malam nih..malam tadik tido kol 6.. memblogging... esok nak kene bgn awal..nak gi deting kat mines.. macam nak tgk wayang.. so sbb tak de byk citer pepagi...maybe tgk citer melayu.. bisikan remaja...wakakakkaka..sokoong lah industri perfileman melayu kite.. LISDAWATI (mengade nyer..asek main tukar tukar name artis artis skrg nih).. blakon ngan zed zaidi (mamat yg berebut hetty sarlene ngan tomok tuh ,source:majalah mangga mak aku)... maybe kalu kluar lambat tak tgk wayang pon kut.. aku nak main game.. nanti ade lawan game antara teamates.. besh besh,,.., pehtu maybe lah nak singgah window shopping...heheheh..mesti leman pening...heheh...okla..aku nak tido..esok luse tak blog..sbb nak lepak umah ija..since kete aku takley kuar dah..sbb tader car park pass..aku dah letak sesiap kat visitor parking..waahahaha.... ngantuk nyer sayer... oh oh... nanti enrique nak dtg sinih ke?? aku dah confirmmm pegiikk.... yongg... gaji bulan depan jom lah kite tgk abang enrique yg sexi mexi tuh... confirm tanak bawak leman..sorri sayang..but nanti dier cubit me sbb terkinja kinja (confirm)...heheheheh...hari selase gaks..so konfirmm amik mc..wakakakak..bahagie nye hidop.. okla.. nanti kite sambung..roti bom ku is ready..thanks fatih.. bye..
ps: uuuuu...hensem nye kawan si ratna yg dtg tadik...macam mix... ala ala arab gitu... tapi tipah kate dier poyo..hahaha.. sgt hensemmm.. :) :) :) :)

No comments: