Sunday, June 22, 2008

Thank God It's Sunday

Helloooo…

Aduh..sngat bahagia kehidupanku hari nih (hari lain pon bahagia jugak :P)..Today wake up late..takde lah late sgt..kol 930 dah siap mandi semua..kalau dulu 930 tuh aku tengah sedap mimpi Takeshi Kaneshiro lagik..

Lepas makan nasik dagang yg ayong dah siap beli..
10 minit kemudian..
Ngantukkkkk balik… boleh?

Akak baru bangun tido nyehh! baru jek mandi wangi wangi lagik bau johnson baby..tapi dah mengantuk balik..aiyoh..hehehe..

Tapi siapalah aku nak melawan takdir..Lalu aku naik dah sambung jek la tido..Kasik chan kat badan sendirik nak manja2..Selalu tuh kalau tak keja..meniaga..ahad mesti ade agenda..gi orang kawen ke..gi sanasini..so hari nih takde agenda..kita tido lah balik seminit dua kan..
Tipuuuuuu gile tak? Sedar2 jek dah kol 3 petang..hahahah..Suami tercinta kejut ajak makan tengahari..

husband: "Honeyyy..bangunn..semua org tunggu nak makan tengahari.."
Me : "Erm..dah pukul berapa dah hubby? Pukul 12 ke"
husband: "Dah pukul 3.."
Me : "Ala..cakap la betul betul..dah pukul berapa dah" (kalau baru kol 1230 aku nak jek tido lagik..hehehhe)..
Husband: "Betul..tak tipu..dah pukul 3 dah.."
Me : ………**aku tadik tido ke pengsan..huhuhuhhu…**

So lepas lunch..berehat rehat..Then kuar kejap bawak opah gi klinik..And gi shopping groceries and fruits kat Pasar Segar..

Hari nih setelah sekian lama nye aku tak beli Starbucks..aku pon gi beli Caramel Macchiato saIZ vEnti trus..And hubby nak Ice Latte Venti..tapi org Starbucks tuh terbuat kan hubby Ice Latte Tall..so aku cakap la..Nak bagi lagi satu free pon ape salah nye..hehehe..then tak sangka plak adik tuh selamba amik letak kat cup holder aku..Thank you adik starbucks..you made up my Sunday..or lebih tepat Leman’s sunday sebab ice latte tuh dia punye..so dia dapat satuVenti + satu tall..

Nampak kecik jek Venti cup tuh sekarang..Starbucks pon dah start cost cutting jugak ye?

Semalam ayong beli..tunjuk kat aku.."

AYONG : Eh, ni memang saiz paling besar ke eh?"..Aku dengan confident nye cakap.."Eh..taklahh..ini saiz medium nih..you pegi sana tukar balik!! ape lah bunguk starbucks nih bley mix up order.."..tapi ayong malas nak pegi balik sebab booth kitaorang kat hujung sini and star buck kat hujung sana..NASIB BAIK ayong tak rajin..Kalau tak matilah aku kena marah ngan dia sebab malu kan dia..ahahahha..

Zaika dah selamat join aku kat MAS..Tambah kegembiraan aku ade Zaika..And sekarang lunch buddies pon dah berkembang..aku + Aishah + Zaika + Nurul..Dulu masa ade aku ngan Aishah pon..kitaorang asek merambu jek bila hari jumaat (kalau kerja tak byk la)..nih dah berempat lagik lah panjang langkah nih..

Next next week booth kitaorang ade kat Artist Flea Market Taman Melawati..Artis mana yg ade pon tatau la..untung2 aku bley jumpa abang Mawi..ahaks..Setakat nih dok melangut kat Curve tuh pon..ade beberapa artis dah singgah kedai kitaorang..ade Kak. Tun + Abang bob + Norynn Aziz + Nora Danish..

Kejap jek dah malam..dah nak berakhir hari ku yg best takyah buat apepe nih..Jap lagik nak kena iron baju keja plak..aiyohhh..malassnye..Have a nice Sunday..or whatever remaining of it..

No comments: