Thursday, July 17, 2008

Dot and Ageing Gracefully :)

I’m officially 25 today (plus minus few months..hahahha)..

Birthday celebration started since yesterday..

After work..dash home to get ready and off we went to KL..
Perghh..sejak dah tak keja kat KL..lama nye rasa tak pegi KLCC..
We had dinner @ Mandarin with daddy & mummy in law & abah and Ayong & Mirul..
Parents in law yg baik hati bukan sahaja belanja dinner yg best..but they also gave me a Dior Sunglass (kalau nak beli sendirik memang aku tak mampu punye..aku biasa pakai spec hitam beli kat flea market jek..heheh)..and on top of that another RM500 cash..ngehehehehehe…best nye dapat in laws baik hati & pemurah..

Today plak nak bawak Opah kuar dinner..tapi opah tak larat plak nak kuar..so me + hubby + Ayong + Abah just had dinner at Tony Roma’s..Aku slalu jek dgr orang sebut sebut kedai nih..tapi pada aku takdek lah impressive sangat..biasa biasa jek..i prefer TGi kot..Tapi good food and even better company..and abah belanja..hehehe..so dot sangat happy..
Tengahari tadik Tpot + Aisyahh + Zaika bawak aku kuar lunch..sedap gile makan ketam masak lemak….thanks girls belanja aku makan..birthday celebration aku 3 hari kan? besok belanja lagik tak? heheheh..besok lunch 2 jam harus pikir mana nak meronggeng..
Aku @ office.lepas balik surau for Asar..aku tengok kakak kakak tuh semua tersengeh sengeh kat aku..sampai aku pon konfius..skalik bila sampai meja..ade kek atas meja..oowwww..so terharu..aku join tak sampai 3 bulan pon..heheheh..

Some people asked.."husband kasik ape"..

Husband’s remark hari tu was..

"Next year Abang kena carik duit lebih nih..susah nih Anniversary ngan birthday dekat dekat!"..
Ahahahahahahha..sian sayangku..tapi sayang tak mintak apepe pon (tapi kalau nak bagi pon sayang tak tolak..hehehe)..cukup lah sekadar kasih sayang dan kebahagian kita ok..

Tapi husband yang baik hati dah belikan bracelet white gold..cume kena gi tukar kat kedai sebab tangan honey gemok..tak muat bracelet..huhuhhuhu..

All in all..a very calming birthday..Alhamdullillah..syukur kepada Allah di atas segala kurnianNya..hopefully my birthday wish come true..

Thank you for all the wishes my frens..

No comments: