Tuesday, July 29, 2008

Dot yg Emosi

Ishk.

Hari nih aku sangat takde mood..And tetiba skrg dah emo plak tetiba..huhuh..
Tadik aku tengok la brochure Golden Boutique punye sale..Ternampak lipstik yg arwah mak suka sangat pakai..Dior Addict..Tapi dia sayang2 sebab lipstik tuh mahal..tapi sebab sale jadik murah..Siap dapat 3 lagik..and kalau arwah mak ader aku konferm akan belikan..Ishkk..tetiba dah emo sekarang..huhuhhuhu..Arwah mak dah meninggal nak masok 2 tahun..tapi aku rasa sedih dia sama jek macam dia macam dia baru pergi semalam..………….

One of my close fren is now preggers..yeayy..congratulations..Aku nak kena mintak tips nih..huhuhu..

Another close fren ask.."Mesti kau jeles kan?"

I don’t think jeleous is the right word..I sure am happy for her..and I do think I need to be positive and maybe double up the effort..hahahhaa..but kalau aku triple up effort pon..kalau masih belom ader rezeki aku nak buatmacam mana kan..kena lah berdoa lebih..Dah setahun kawen nih..baru lah terasa stress nye kalau orang tanye bile nak ader baby..huhuhhu..maybe future baby kasik chan mummy/mama/ibu/ummi/mak ngan daddy/ayah/papa (belom decide! hahaha)..untuk berdua duaan dulu enjoy enjoy..so aku redha jek la..Stress stress pon buat tambah jerawat aku jek..

Okla..aku nak gi tengok Sales..sementara takyah pikir pasal pampers nih..baik aku sukati beli barang sendiri..huhuhu..and then nak gi makan ketam masak lemak..

Pegi keja dari Bangi sangat lah terasa jauh..huhuhu..Petang semalam balik keja kitaorang balik Kota D dulu..makan malam opah dah masak..and akudah rindu Hiro..hahahha..lepas abes Ezora baru balik Bangi..
Hari nih lepas keja nak gi Dating kat Alamanda..

No comments: