Sunday, July 27, 2008

Dot takes a nap

Good morning..

Aiyohh..malas nye nak keja hari senin nih..Best nye kalau weekend dari jumaat sampai isnin..huhuhhu..

Last ahad I’m suppose to iron baju keja untuk 2 orang untuk pakai 5 hari..But dot bgn tido dah kol 1100..tak lama lepas tuh feroz sampai bawak girlfren dia..dan layan Guitar Hiro (bukan layan Hiro si kucing gemok tapi chumel cam tuan dia tu)..Then layan Wii..
Tetiba dah kol 1..Wan wok satu family pon sampai..

Aku terpaksa kuar gi Curve sebab ade lunch date ngan Tipah, Ratna and the geng..At Bubba Gump Shrimp..yuckkss..dah 2 kali aku makan tak sedap kat sinih..huhuhuuh..Dah la mahal..Tapi aku rasa menu yg tipah and ratna order tuh cam sedap (aku ade syndrome selalu merasakan makanan yg di order oleh orang lain lebih sedap..hehehe)..
Skejap jek outing then dah balik umah..

Petang outing ngan In-Laws plak sebab diaorang nak gi Perth seminggu starting from today..
That’s why i need to iron baju seminggu untuk 2 org hari semalam jugak..sebab hari nih onwards aku kena tido kat Bangi..tulung jaga si Fluppy ngan si Manja..huhuhuhu (I’m so gonna miss my own Hiro Gumuk and Chalie kurus)..

Tapi by the time abes outing ngan mak and daddy..sampai umah dah pukul 10..
Jangan kata nak iron baju..bag pon tak packing lagik..

Dot masok bilik tengok baju penuh satu katil..Uhhh..stress stress..mata plak dah ngantok..hahaha..

So hubby yg dah siap baring atas katil ajak la dot rehat2 dulu..

Hubby.."Takpe..kita set jam..jom kita tido 10 minit nanti kang kita bangun abang tolong sayang kemas bag ok?"..
Honey.."Ok setuju"..sambil baring kat lengan hubby untuk tido 10 minit..………………

Bangun bangun dah pagi..and I realised a few things..

1) Bising gile bunyik alarm phone aku yg di snooze sejak malam tadik (but we still managed to sleep thru it)..
2) Lampu tak tutup
3) Muka tak basuh (seb baik contact lens dah sempat bukak)
4) Bag tak kemas lagik
5) BAJU TAK IRON LAGIK
6) Sejok nak mampos (cuba merengek rengek nak climut nak climut..and bila hubby dah selimutkan went back to sleep despite item 1) to 5) above..

hahahahha…sian hubby mesti cramp tangan dia sebab aku tido lebih dprd 10 minit..
So pagi nih harus aku tak sempat iron baju..

Seb baik hubby ade satu baju spare dah iron..

Me? aku pakai jek baju tak iron..wahahahha.. (tak senonoh dot)

The rest of our stuff hubby dah tulung kemaskan masok bag..(thanks hubby..mwahhs)
Aku plak bangun jek nak penat..sebab malam tadik mimpi berlari lari jauh gile..uhuhuhu..
Oklah..aku nak sambung keja..Have a good monday people..

PS: I miss my Hiyo alredi..

PPS: Happy birthday to my brother BOY!

No comments: