Thursday, June 25, 2009

From Bangi with lots of lurveee

Aku rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
Pada sang suami..
Pada budak2 kucing angkat..
Pada keluarga..
Pada Kota Damansara..
huhuhuhuhuh..

Sigh..
Sungguh pon orientation kat Hotel Equatorial Bangi selama 2 minggu..
Bilik ade orang kemas..
makan 6 kali sehari..
hahahahha..

Tapi aku nak balik umah..
Aku rindu leman..
huhuhhu..
Tak best nye tido pelok bantal..

Walaupon setiap kali letak jek kepala atas bantal hotel yg empuk tuh..
berselimut tebal yg selesa nak mati..
dan tido sampai ke subuh.. hahahhahaha..
tapi aku tetap rindu leman :(

Hari nih aku happy..
Sebab takde aktiviti malam...
So boleh balik umah mak pak mertua..
Dan tido dengan bantal pelok original..hehehhe..
Walaupon bantal pelok original dah tido dah pon..
dan tak layan bini gemok dia.. huhuhuhuh..

Tapi rasa kelakar plak..
Bila dedua rasa macam funny..
Leman dah lama tak tengok bini..
Dot plak dah lama tak tengok laki..
Tadik masa masok jek kereta leman usap2 kepala..
Dia gelak sebab janggal tengok bini..
hahahhaha..

Yaa.. masih ade 7 hari lagik di sini..
Aku menghitung hari..
Please bear with me..
aku horny..
hahahahha..

ok aku tipu jek..
Penat nak mati orientation nih..
membuatkan aku langsung tak sempat nak horny..
huhuhuhu..
mintak maap kepada pembaca2 bawah umur.

Sabtu nih pegi charity home..
Aku suka..

Kat sini takde beza hari isnin atau hari sabtu..
Hari2 pon ade aktiviti.. sometimes sampai ke malam..
huhuhuh..

PS: Lepas asek makan buffet pagi petang siang malam.. lepas 2 hari berat aku naik 2 kg! Lalu pada hari yg 3 aku dengan rasa sedar diri yg ketara.. telah pergi ke gym selama 2 hari.. hahhahahah.. dan berat kembali normal.. tapi itu cerita 8 hari yg lepas.. lately aku nak timbang pon tak sempat sebab asek busy.. tapi masih makan tanpa henti.. so aku tengah carik sponsor nak join Slim World.. hehehehhe.. aku officially give up diet.. makan itu best!

PPS: Aku rindu kawan2 baik aku kat MAS.. sob.. sob..

PPPS: Pada malam on the way Leman drive nak balik bangi..sebab pagi tuh aku nak register kat Equatorial.. aku menangis teresak2 dalam kereta.. sebab tak sampai 20 minit aku dah rindu HIRO ngan CHARLIE.. huhuhuhuh...cepat la abes orientation supaya aku boleh balik dan picit2 mereka.. Tenkiu ayong dan opah sebab tolong jaga si Hiyo & si Lali.. Aku rindu kucing pon dah saiko.. Can't really imagine perasaan ibu2 muda beranak kecil yg orientation sama ngan aku..huhuhhuhu..

PPPPS: Congratulation Sari & Ojan on their precious new born..muahh..muahhss..

No comments: