Tuesday, January 10, 2006

My Life

I am currently:
1) Lonely : Uwwaa....kena tinggal ngan Leman 2 minggu..member pergi bersuka ria kat Australia..huhuhuhu...nak ikottttt...
2) Missing my fiance : "Angin bayu membawa diriku..sepintas lalu kuterkenangkan mu..memori silam meresap malam..kenangan bersama ...... (menyanyi dengan penuh perasaan tapi dah terlupa liruk plak..potonggg ahhh)
3) In Pain : Bapak ahhhh sakit gigi "bongsu" aku yg nombo 3 nih!!!! giler ker hape..setahun tatau lah berapa kali dia tumbuh..2 dah cabut..lagik 2 takde duit plak nak cabut...huhuhuh..tuh belom cerita agik sakit nak cabut gigi tuh..dentist tuh tarik..cam kepala pon terikut sama nak tercabut...huhuhhu..Cian Caye Cakit Gigi Caye yg Bongsu..
4) Stress : Bapak ah agak bz sekarang nih..huhuhuhu...dah tak pernah dah nampak matahari masa balik kerja..hehehe..tapi sebenarnya sampai pon lambat..tambah tolak tambah tolak..lebih kurang 9 jam jugak..hehehehe...saje jek nak emosi lebih..tapi mmg serius stress sebab kena deal directly dgn Finance Manager yg sgt sgt KIASU tahap oltromen taro nye musuh ketat sejak 10 taun yg lalu..nak mintak document..aku mintak kul 400 supaya aku leh balik kul 630..tapi member kul 630 baru sengih sengih hantar document..sajek jek nak jaki tak kasik aku balik kul 630 lah tuh..keji gile kan..kan..??
5) Unhappy : Sebab dah terlebih amik cuti 2 hari untuk tahun nih..huhuhuhhu!!! how was that possible?? i oso dunno..but it did..so aku tgh lah bz meng-volunteerkan diri pada kakak yg jaga timetable keja aku tuh...supaya bagi aku keja (ie: stock take etc) pada hari sabtu or ahad..soo..this week sabtu kira spare part kereta and next week sabtu kire wayer letrik kot..ngeh..ngeh..ngeh..save duit akak takyah bayar unpaid leave..hehehe..lagipon semua org macam bz and tak free to entertain me..huhuhhu..mak bapak jauh..ade tunang pon dah jauh jugak..kengkawan samada bz nak balik kampung halaman or bz berdating or bz lah serba serbi nya...huhuhu..ke aku yg tak banyak kawan??? tapi macam takde lah tak byk kawan sangat...huwwaaaaa...kesiannye..hehehe..terpaksa la melepak kat umah membesar dan melebarkan badan yg sememang nya dah besar dah lebar..Sighhhhhh......
6) Kebas buntut sebab dah sejam duduk kat Cyber Cafe nih...pathetic gile kan?? hahahaa..kalau tak pasal nak amik email from manager..tak kuasa mak nak lepak sinih..mesti dah baring baring kat sofa kat umah tuh...ishkk alamak..nak terkenc plak dah..till next time..Have a nice day..happy coming holiday...

No comments: