Tuesday, December 18, 2007

Apsal aku tak ngantok nih?

Aiseyman..aku terlebey minum kopi ke? tadik toffee nut aku pon minum tak habis.. sebab budak pompuan tuh baru keja kot kat Starbucks..tak sedap kopi dia buat (walaupon leman insist same jek rasa kopi kat different branches of starbucks sebab sukatan diaorang same..tapi aku tau rasa dia tetap tak sama)..anyway..I'm wide awake..and panicking..

Dah kol 2 pagi nih..besok ade meeting pagi kat office..aiseyman..tak ngantuk plak.. esok pagi tak larat nak bangun..aku jeles jek tengok leman tido berdengkor2 bagai anak rimau kat sebelah.. daripada pukul 11 tadik dia dah tido..aku plak dah insomnia nih takleh tidoo...uwwaa... so tadik aku dengki tgk Leman tido..aku try cabut satu bulu ketiak dia..hahahaha..terus dia jerit adoiii,. then hempuk aku ngan bantal..ahahahahah..sian laki aku dapat bini saiko cam nih..hahahaha...

Alamak..kenapa takleh tido nih..ishk..I think my brain is still procesing thoughts itu dan ini;
1) Ishkk..camne lah nanti kat KOmpeni baru..
2) Ishkk..canne lah nanti duit tak cukup bulan nih gaji lambat.
3) ishkk..kena potong gaji for unpaid leave lagi..
4) Ishk,,tah ape lagik diaorang potong nanti..
5) Ishk..bila nak dapat gaji lebih > RM10,000 nih..
6) Ishkkk..malasnye nak attend meeting besok..
7) Ishk..banyak nye issue kompeni kecik yg aku tgh audit nih.,
8) Ishkk..bila lah nak kurus balik nih..
9) Ishkk..apsal la aku tak de talent (tadik malam tgk Project Runaway..)
10) Ishk..dah nak 27 dah next year..
11) Ishkk..kena buat stock take 27, 28, 30 and 31 Dec
12) Ishkk..MALASSSSSSSSSSSSSSss..
13) Ishkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..

Patut lah takleh tido..banyak nye mende aku pikir kan.. Aku nak turun gi check on Hiro lah (dia tido bawah ngan Opah sekarang)..besok aku dah booking tempat dia kat vet untuk Boarding.,.tapi Opah cam sayang nak biar org lain jaga dia..confirm tak sama macam kitaorg jaga..dengan penuh kasih sayang tuh..Kat umah nih dia ade byk orang nak melayan dia..makan bersuap tido bertepok bagai..

Tapi nanti kitaorang nak balik Perak..malas la pulak aku nak angkut dia naik kereta 3 jam..nak hantar boarding on Friday, rasa nye klinik tutup..so kalau aku nak hantar, kena hantar besok..aku book sampai ahad,.alamak..rindu plak kat budak kecik tuh nanti..makin pokai lah aku..boarding dia Rm11 sehari..makanan baby cat food dia RM5 setin,,dia makan macam raksakse banyak nye..takpelah..ade lah rezeki tuh nanti..insyaallah..
Okla..dah ngantuk sket dah lepas merapik kat blog..

Selamat Hari Raya Haji + Holiday..
"Pandu cermat Jiwa Selamat"

No comments: