Wednesday, May 05, 2010

I deserve a holiday.. actually 3 holidays..

Ops i did it again.

Aku nih memang pantang nampak Air Asia sale..cepat jek tangan aku nak booking..
Lepas tuh cam rase takut plak memikirkan;

1) Bodoh piang..mahal nye aku bayar..huhuhu..
2) Betul ke aku nak jalan time raya nih..hahahha..
3) Reti ke nak jalan dah la tak paham bahase diorang..

Ahh..persetankan..
Boleh pergi holiday sudeh..hahaha..

Ujung bulan nih nak gi perhentian..
Since perhentian kat malaysia jek, and everything has been paid for full board..memang tak risau ape lah kan.. hehehe..

Next will be Bandung.. yg nih Hotel pon belom book lagik..Tempat2 pon tak pikir lagik nak pegi mana..but based on my previous honeymoons, rilek and enjoy jek jalan ngan hubby nih.. buat jek ape suke.. takde aktivity lepak kat bilik hotel jek pon dedua suke..hahahha..

Then insyallah baru lah sampai turn Taipei.. Apsal aku pilih Taiwan?
Jawapan nye..sebab rase cam tak mahal sangat..hahahha..
Rase macam jek la sebenarnye..lepas dah bayar tuh still rase macam nak pitam jugak..hahahha..

Tahun nih banyak nye holiday plan..
[Hubby jgn marah honey plis :P]
Selalu dot lah culprit nye nak jalan sini sana..
Ade jek jugak plan yg kena cantas ngan husband..
Ayat fames dia.. "dok umah lah pulak!"
ahahhaha..

Well, tengah belom ade rezeki for baby ni lah kita enjoy dulu kan.
Tapik banyakkkkk jek kengkawan aku yg ade baby(s) enjoy sakan berholiday..hehehe..

Tinggal nak plan satu jek lagik holiday for year end..
But since dah plan nak gi Taiwan in September, memang jangan arap lah nak gi jejauh dah in December..hehehhe..Takpe husband..pegi genting pon saya terima (dah lama tak gi genting)..

Ngantok. Tido.

4 comments:

dieya said...

ina.. balik taiwan nanti story kat sini kay! aku lama dah teringin nak gi (sejak tengok drama meteor garden zaman mmu dulu) tapi tak gak terpegi.

dot said...

dieya..lambat lagi lah pegi..dah risau dah sebenar nye..member aku yg pernah pegi 3 kali kata tak best taiwan tuh..huhuhuhu..tapik aku dah bayar, so belasah aje lah kan..aku patut belajar bahasa isyarat from now..hahaha..aku lupa la meteor garden tuh citer taiwan..aku suke gile citer tuh..

suria said...

puan dot..
bf kite pernah g taiwan..dia kate taiwan mmg best..tp tu la, dia kate saborkan je tgk depa duk mkn steambot..terliuq..n makanan kat sane mhl2 belake..tp, buak masalah besar kot bg pn dot..hehe..
selamat bercuti

dot said...

Hi Suria. Thanks for the info :) Nanti leh upah fridge magnet satu. hehe. Kitaorg dah redha jek la percutian taiwan nih. Food plak, akan ku stanby maggi bebanyak dari sini..and macam nak bawak periok nasik paling kecik tuh (over kan)..akak tak leh lapa youols..nanti gwumpy..hahahha..