Tuesday, May 18, 2010

My darling husband [PDA alert!]

Hello.

I'm alive youolss.. wehuuu..
I mean alhamdullillah..hehehe..
Baru nak sihat sket dah over kan.

My husband post a schweet comment today.
Which deserve to have a post on it's own.

Sila skip kalau anda allergic PDA ye ;)

DOT's Hubby said...
Wife....first of all syukur alhamdulillah to Allah everything went well for your surgery. Lega rasenye sumer dah selamat. Emmm....nak comment sweet2 ker or nak comment biase2 jerr...nnt my wife tu cakap "hubby to comment formal sgt" hehehehe ;P...tak kisah laaaaa...yg pasti i love you sooooo much...hubby really gald that u r my wife and honoured to be your guardian angel(betul ker hubby eja nih?)....for the past belasan tahun kite couple and the past 2 years 10 months kite kawen, i am the happiest man in the world coz i ade you. Cant imagine my world without you my dear D.O.T...Emmm...wife...kalo hubby nak comment nih tak sukup sapce kat sini siap sampai kene tulih satu blog lak nnt...hehehhe...wife...i know that u know i love you soo much even kadang2 hubby ni sengal skit(hehehehe) but my love for you tak penah kurang from the first time we met. Ish...jiwang lak..hehehhe...ok la love....nak wat keje nih...my wife get weel soon ok..rest byk2...nnt hubby try balik awal k...I LOVE YOU....MMMMMUUUUUAAAHHSSSS....XOXO
________________________________________________________________________________

Awww..so sweet kan.. bukan slalu laki aku nak PDA banyak camnih.
hahahahah..

I love you soooooooooooooooooo muchhhh darling husband.

Thank you for being so supportive and treat me awesome especially during my stay at TMC. sayang husband i. ;)

And thank you for the flowers ..walaupon lepas tuh mak mertua i bawak flowers yg lagik besau X 5 daripada flowers you..i tetap suke..hik hik..

OK enuff PDA for today.
Lepas nih dot citer experience dot buat Laps ok.
Ta-ta

4 comments:

Farina said...

Awwww.. so schwweettt! Glad that you're okay :)

haslihb said...

Aaaaah to much PDA hehe

a.z.n.e.e said...

sweet...

tp aku takut dgn coming punye entry... larikkkk dulu...

dot said...

Thank you Farina. hehe. Skrg tengah tunggu bungkusan dari Davis plak dengan sabar. hehe.

Yong. Jangan jeles. mesti tak sangka adik ipar mu jiwang karat kan. hahahhaha.

Thanks Jonny. Nothing to be afraid of. Kalau aku pon boleh melalui nye dgn tenang kau pon mesti boleh.