Saturday, July 03, 2010

Si debab and karate kid awesome possom

3 Things that annoys me most when watching a movie:

#3: Tukang ulas tambahan. Babi. Plak tuh kalau bahase yg aku paham. Diam boleh tak babi. Aku lempang kau kang.

#2: Orang belakang kaki tak leh diam sepak2 kerusi aku.. or gerudi2 kaki.. Nih pon kategori cipan jugak. Kau tuh bayar untuk seat kau jek..yg kau goyang2 seat aku nih ape hal..Ilang mood kalau dapat duduk depan org2 macam nih.

Dan yg paling annoying sekali ialah..

Orang main tepuk2 tangan dalam movie..walauweiii...bapak punye annoying..geli giler sial..geli2 sampai perut semua..plak tuh kalau banyak kali throughout the movie..Kau hengat kau tengok teatre ke setan nak main tepuk2 tangan tuh..Time orang bercium kau yg tepuk eksaited semacam..time orang tuh menang pertandingan kau tepuk lagik..expected lah kan kalau movie2 macam tuh punye bile final round mesti kasik hero menang..takyah nak emosi tepuk2 tangan..kalau cakap ngan diorang, mesti diaorang reply: Sukati aku la..aku bayar bukan pakai duit kau.."
Masalah nye..sukati aku jugak la aku nak geli2 pon.. dah dia nak geli aku nak wat camne.. huhuhuhu..

Having said that..Aku sangat2 enjoy Karate Kid semalam :)
Rase nak buat menantu jek si Jaden Smith tuh.. hehehhehe.. Tak kisah la kalau cucu aku esok rambut pintal2.. mak rela nyeh.. hahahahha..Gile berangan anak nye pon belom ade lagik weih..

Ok aku nak pegi makan..
Tadik kawan aku merangkup ejen insuran aku datang sebab service dah due.. so dia mintak lah update namecard..last namecard aku dia simpan is PwC..ohmigod..seem ages ago..and sebab aku nak tambah plan..dia mintak la current height and weight..Height harus lah same kan since September 2006..Part weight tuh yg buat aku rase nak nangis tuh..

Last weight 16 September 2006 = 56 kg

Current weight 3 July 2010 = 69 kg

If everything else fails, this shall be my main motivator to lose some weight. I'm not aiming big. Dapat jejak 65 kg by ujung taun aku dah cukup syukur dah.. Tapi kantoi tak pegi gym hari nih..hahahahhaha.. [Besok pagi ok Ayong! err..pukul 10 consider pagi kan?]

No comments: