Saturday, March 19, 2011

So not fun

Dah lama aku tak spent happy hour hari Jumaat kat office.
Tapi semalam i find myself sampai pukul 830 malam.
Lepas drop my boss at Taman Tun pukul 915 malam, sampai KD nak dekat pukul 10 malam.
Huhuhuhuh

So terpaksa la dinner kyros kebab kol 1001 malam.
So makin gemok.
So nak salah kan sape sekarang?
uuuwwwwaaaaaaaaaaaa

Sebab semalam half day siang busy kasik sharing session on risk management pade satu awek south africa nih..

Dot: Mr A, ape nama staff ko tu?
Mr A: Omsar
Dot: Ape? Orang besar
Mr A: Omsar la bongok

hahahhahaha.. kalau la awek tuh tau aku panggil dia orang besar..mesti dia gelak guling2..
Sebab aku berganda2 lagik besar daripada dia..
Dia kurus gila 1/3 kot daripada aku..
Buat aku tertanya2.. from south africa ke somalia ni? huhu

Since semalam lunch break 2 jam..
Aku ngan Ealya pon teman kan la pusing2 kat Jalar Tar.
Since aku nih mmg ade penyakit malas nak naik LRT, sanggup redah jam from office to Jalan Tar..
hehehhe..

Selama kau keja kat KL.. tak pernah sekali pon aku teringin nak gi Jalan Tar lunch time hari Jumaat. huhuhu..

Nih dengan baju kurung nye aku menyerah diri masuk Jalar Tar..
Nak carik parking pon dekat setengah jam..
Seb baik tak ramai sangat manusia kat luar..(as compared to the usual crowd on weeknds kan)

Pehtu aku dah propah dah kat dia.. nasik beriyani ihsan kan..

Dot: Have you tried nasik beriyani yet?
Awek SA: Oh yes, I've eaten beriyani. We have it at home as well..

hehehehhe.. malu aii..
Ai ingat malaysia jek ade nasik beriyani kan. :P

Dot: Oh nevermind. You kan tried this beriyani. Its the best in this area. (patut tak aku mintak komisen ngan mamak Ihsan tuh tolong promote kedai dia)

Sekali bila sampai depan kedai..

Close for friday prayer from 1230 pm - 230 pm

-____-

Ape kah langsung takde pekerja wanita kedai nih?
Awek SA tuh tak stress.. akak yg stress tau sebab dah terasa2 nasik beriyani kat tekak.. huhuuhhu

Masuk la kentaki pulak..tapi ramai orang and servis adelah lembs..
Last2 tak makan pon and teman dia pusing2 kejap..

Lepas dah tinggalkan dia kat situ baru aku  ngan Ealya gi carik tempat makan..
Perut aku terpaksa settle ngan Nando's instead of nasik beriyani Ihsan..hehhehe.

So bila balik office.. baru la kelam kelibut nak buat keja.
Nak pulak submission semalam jugak..

Kol 530 aku dah start panic..
hhahahaha..

Biase la.. aku kalau hari jumaat 530 slalu dah get ready nak start happy hour dah tuh.. hehehe..
Nih 530 belambak lagik tak siap..

so tak jadik la pegi yoga semalam..
Yoga jek la atas kerusi kat office.. huhuh..

Seminggu nih aku berjaya mengekal kan rekod straight seminggu tak pegi gym
Syabas!

So sekarang terpaksa la aku mengheret bontot yg besar, berat dan malas nih pegi gym.
So.not.fun! :P

Happy weekends people~

No comments: