Friday, May 11, 2007

Dot si Dramaqueen

Today dot sungguh sungguh lah syahdu..heeiiii..dramaqueen betol lah diriku ini.. huhuhuhhu..remember yesterday nite i blogged that the partner wanted to see me (plus few lucky others..)..hehehe..

then lepas dia bagi mukhadimah sket..dia pon tanye lah.."I just wanted to know what's distracting you??" who want to start first..

Sebab dot btul2 dok sbelah dia..dot pon mula lah..salam idak aper dia..pembukaan kata adalah lebey kurang seperti berikot..

"For me its really personal..Second half of Last year was very very difficult for me..my mom was diagnosed with cancer in April 2006..and she passed away in October 2006..bye this time i was talking so very unclearly as air mata kluar seperti paip bocorrr..sunggguuuuhhhh dramaaaquueennnn you olllsss...

tapi bukan mak sengaja..bukan juga di buat2..memang dari malam tadik hati dah rasa tak sedap..mood pon dah tinggal 10% masa pegi keja tadik..dot pon tak sangka boleh termenangis depan partner and roomful of strangers..even tho takler stranger sgt cause i know most of my frens tadik..tapi still malu..macam lemah sgt..that what i said..selalu dot cakap (I've been having conversation about the death of my mom more than i remember..and nowadays most of the time tak nangis pon..paling kuat pon mengalir sket jek..sebab cakap pada mulut jek..tak register kat hati!)..tapi tadik..lepas dah start sebak tuh..all the way masa bercakap tak leh stop menangis..siap tersedu sedan lagik bila dah berenti nangis tuh....wakakakakakaka....

mesti partner tuh tergezut gilerr..mesti dia ingat aku insan yg lemah..huhuhuh..seb baik kawan aku tadik tak menangis sama sebab dia kesian kat aku..hahahha...lepas dah bercakap tanpa henti..and dah kesat air mata..seb baik tak berhingus hingus you ollss..then barulah sambung session...

Aku rasa partner tuh dah stun, terus dia tak jadik tanye budak budak lain..terus proceed second agenda jek..hehehhe...Sorry lah kengkawan, saya ter-emosi sekejap..
Sekarang berada di atas katil baru..dah mengantuk dah..hati pon dah tenang balik..high possibility nak push forward my study leave..amik 2 weeks instead of one..tuh pon kena amik unpaid..huhuhu..makin sengkek ler daku..tapi kenalah jugak kau tim kan job sekarang nih dalam masa seminggu instead of 2 minggu..

Esok bakal roomate janji nak balik..petang baru sampai..ishk, tak caye jek..biasa kalau janji pagi sampai petang, kalau nih dah janji petang? heheheh..nanti sampai2 jek kat aku dah lembik lembik..penat lah aper lah..tapi dia tgk bola sampai ke subuh kat kedai mamak dia tak penat..itulah lelaki...hehehehhe...

Konferm lepas kawen nih berebut roomate dengan abang aku..sekarang nih pon pantang bersua diaorg asek winning eleven..Banyak betul orang nak kawen tahun nih..

Kad jemputan yg baru di terima;

1) Fatih & Erly (27 May 2007 @ Manjung) --> insyaallah hadir
2) Rafiza & Johari (8 June 2007 @ Dwn Perdana) --> Insyaallah hadir
3) Shahril & Wife (3 June 2007 @ Perak) --> Aiseymannn..mintak mahap lah babe, gua dah dekat sangat nak exam tuh!! Nanti aku kirimkan hadiah ok..hehehe..
4) Zaika & Hubby (7 July 2007) --> Sebuk betul nak kawen sama sama dengan aku..side lelaki pon sama sama jugak..dah aku takleh nak hadir majlis dia..dia takleh nak hadir majlis aku...hahaha..
5) Irina & Hasan.. and banyak lah lagik..

Wadoh wadoh dong, mata nak terkebil kebil..ngantuk dah..
Selamat tidur..

No comments: