Monday, May 07, 2007

Twingkel twingkel littel setar

Pagi tadik abah dah balik Perak..and i misses him already..rasa kosong and boring umah nih abah takde kat sinih..i really would like him to move permanently with us here, but he insists that he needs to be at Perak also, to take care for our home there..but the saddest thing is he'll be alone! Which worries me most of the time..but naseb baik lah handphone ade..tapi henphone aku slalu jek takde credit...(hahahhaha..seorang exec yg miskin)..tapi lepas ah setakat nak wat missed call pada abah...hehehehe...

Abah is my wedding planner..he's the best that i could ever hope for..ke hulu ke hilir ikot jek aku to settle my preparations..tak komplen sikit pon..siap dia kena hulur duit dulu sekali sekala ader lah..hehehehe..like i said..im one miskin exec..but fret not abah..ina ade maintain buku 555... ;)
Kengkadang people always asked and always usik him bila dia nak kawen baru..sometimes i myself usik usik him..seriously, i dun think i mind, but hopefully not so soon lah..last week one of my uncle tersalah usik in front of my grandma..hahahaha...merah padam muka uncle i bila dia teringat my grandma ader kat situ..seb baik opah tak nangis..huhuhuh...But as far as i know, my dad has been the bestest husband to my arwah mak..right to the moment she closed her eyes..cuma di takdirkan umur mak tak panjang..siapa boleh melawan kuasa tuhan..ishk..alamak..dah nak start emo plak dah..lets change the subject..

Clock is ticking..kejapppp jek rasa baru bertunang ngan abang leman dulu..sedar tak sedar dah nak masok 18 bulan dah..and i really really like being someone's fiance..heheheh...
And i really really dun like to work nowadays..aiyohhhhhhhh...soooooooooooooooo lazyyyy...super duper duper lazy...seb baik peak period dah berlalu..at least until September..current client is situated at the heart of KL..stress jam i tell you..

PS : I so want to watch Wild Hogs..semua org dah tengok...huhuhuhu...and Spiderman...even my abah yg dah kategori warga emas tuh pon dah tengok spiderman (my sis bawak abah tgk one day before release date..jeles!) and also dah tengok wild hogs..tak abes abes dia bercerita pasal wild hogs tuh..weekend nih tak kira..ajak leman movie marathon...

No comments: