Saturday, May 05, 2007

Semalam, hari ini dan esok...

It's been a longgggggggggggg time since i last blog..hehe..Lots has taken place since then..

1) Kursus kawen dah attend --> Yeaayyyyy..i manage tu survive 2 hari penuh of kursus kawen..aku bangga dengan diri sendiri yg hanya tetido dengan penuh lena hanya masa one ustz tuh tgh lecture..sooooo cannot tahan alredi that time..lepas lunch..perut kenyang,..mata pon mulalah mengantuk..all in all..a very fun and interesting course..

2) HIV test pon dah check --> over the counter jek mak ulur tangan nyeh..konfius gak skejap..ingat ke kena masok bilik dulu or something, then dia mintak tangan kanan..aku hulur la..then terus kena "prick"..aku nih lemah sket bab bab jarum nih..leman dah buat kat tapah..but he come back especially to accompany me there..(thank you laling)..so masa aku kena prick tuh, aku takde lah gile nak intai kan..(last time i WATCH my fren's hand got prick dengan jarum masa klas biologi kat skolah dulu..aku yg beriya nak muntah and nak pitam!) ..hahahahha...so this time, seperti sejarah berulang kembali (masa kat sekolah dulu, aku beriya volunteer, tapi bila memember dah sapu kapas ubat, urut jari punya urut, tangan aku pucat tak berdaha.. hahaha..poyo jek..then tuh yg tukar org lain punya tangan..aku tgk pon dah lembik)..so masa nih pon..beriya nurse tuh kena tekan jari aku nak amik darah sikit..yg si leman darling tu pulak bising jek kat sebelah.."kenapa takde darah..sayang..takde darah..sayang takot ke..haa...takde darah tuh..!!" geram betul..makin stress jari aku...heheheheh...

3) Wedding kad pon dah siap --> macam nak patah pinggang aku memikol 1000 keping kad turun dari tingkat 2 pertama kompleks tuh..seb baik tak terberak...leman nih tak ci betul..all the hard work aku yg kena buat...aku seret jek plastic tuh sepanjang jalan..tuh pon dah sakit pinggang sebelah..huhuhu...

4) I've bought a bed..yeayy..tapi belom pasang lagik..ikea sale maa..again..i have to do all the hard work pasang katil..bertuah punya tunang...lepas nih kena pikir aper nak suruh dia belanja aku..heheheh...

5) Work has tone down a bit nowadays..would manage to have enuf rest and enuf rest if it's not for the ugly betty, grey's anatomy, prison break, heroes, desperate housewives, wedding bells and newly added to the list : Princess Lulu...huhuhuhuh

6) Most of the wedding preparation dah siap..kesian bapak aku bersengkang mata teman and tolong aku siapkan semua..muahhhs..sayang abah..you're the best!

7) Bila lah duit MTEN nak masuk nih..and duit claim..sengkek maut..

8) Tapi sengkek sengkek pon..aku sempat ikot kengkawan gi Melaka last week..seronok gila gi sana..MAKANNNNNNNNNNNNNNNNNNN jek...dari jejak jek kaki ke Melaka..sampai ler balik KL balik keesokkan nye..asekkk makannnnnnnnnnnn jek...hehehehhe..makin gomok lah eden...tapi dah burn banyak jugak fat masa meronda lama gile kat zoo melaka tuh...penattttttt gile...masa kat zoo singapore dulu aku and ayong and abah sebulat suara tak ronda on feet..naik lah train ke tram ke amende ke asalkan tak pasal jalan banyak banyak..tapi nih kengkawan aku sungguh bersemangat nak ronda satu zoo on foot...huhuhuhu...aku yg lemah dan tak ber stamina nih hampir merangkak nak sampai balik ke exit door...

9) 3 more weeks to my study leave...yeayyy...

10) wahhhh..tangan aku dah sebesar tangan beruang kat zoo tuh...uuuwwaaaa...makin gomok ini dong...harus lakukan sesuatu nih..takpe lah..tunggu abah balik perak dulu next week then kita start oke..bole percaya ke?? hahahhaha

Okeh..nak gi mandi, makan and pasang katil..seb baik abah still ade kat KL..sape lagik nak jadik mangsa tolong aku kan...hehehehe...

Dot signing off..Have a wonderful weekend everyone....

No comments: