Wednesday, January 09, 2008

Mrs Dot pergi Jezzercise

Today..

I went for my first JEZZERCISE class.. From 6 pm to 7pm..
At 630pm however.. Aku dah rasa cam nak mati dah.. Hahahahahahaha... Now, at 1230am.. Every bones and muscle fat in my body ache like crazy..
Gileee..canne aku la aku nak survive hari hari nih..

Luckily for me, besok public holiday so klas takde..hahahahha..gumbira gumbira..
Serius aku dah lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gile tak exercise..lari sket sket time tresure hunt ke..okla..tipu sebenarnye..senang cerita dah lama lah tak lari..dulu kecik kecik ader gak terpaksa kena lari kalau kena kejar anjing..sekarang kat KL nih anjing semua dalam gate..hahahha..
Anyway, yg aku observe 10 minit semalam tuh rupa nye "warming up" session jek..kwang..kwang..kwang..Lepas warming up pon aku dah rasa nak give up..hahahaha..
Stamina depression betul lah aku nih..Ader girl yg lebih besar sedikit daripada aku pon rilek jek..aku dah tak rasa kaki dah lepas setengah jam tuh..serius rasa nak larik..tapi klas tadik ade lepbih kurang 8 orang jek..canne aku nak lari...hahahahha...

BEsok harus lah satu badan sakit sakit..Darling LEman siap tanya.."kenapa baju basah..kena hujan ke?" ...hahahaha..kagum tak? harus kagum okeh..mak berpeluh adelah dekat sebesen..hahahaha...

Anyway, besok siaplah sakit badan badan..huhuhuhhu..I'm preparing myself to be mentally ready for tomorrow's pain and agony..

HAPPY NEW YEAR to all my Islam frens :)

No comments: