Sunday, January 13, 2008

My retail Therapy :)

Waahh... Sungguh syiok nye saya bershopping hari ini..heheheh..Thank AYong yg sudi menemankan aku ke hulu dah ke hilir hari nih..

Over limit yg di tetapkan oleh diri sendiri lagik..hehehe..sungguh ku tertipu dengan 30% 50% Sale dan sale lagik..bila total up jadik RM400 lebih..errkk..banyak nye..amende aku beli tadik? hahahahaha...

Balik umah hubby tanye...interprem..hubby kena flu..so aku balik dia tgh tak bermaya..so aku pon dah gantung baju2 baru semua..then aku pon resume post isteri mithali..aku ajak dinner dia tak nak makan kata nye..so aku turun lah makan dulu..hehehe..lepas aku dah kenyang..baru lah aku naik balik bawakkan dia nasik..siap bersuap bagai..sajek jek aku kasik chan dia manja manja ala Hiro ngan aku..hehehhe..

then aku tanye lah..cantik tak baju baju baru sayang? dia jeling jek purchases aku yg semesti nya chantek tuh nyah..then dia tanye "Banyak duit?" ahahahahahahaha...harus mak terus suap dia nasik banyak banyak..hahahahah..sebab nye mak dok whining kat dia bulan nih duit sikit sebab kena potong unpaid leave hari tuh..and gaji bulan Dec pon baru jek masok semalam..hahahah.. tgk tgk today terus gi ber shopping sakan tak sadar kan diri..nak pulak hubby tak ikut..lagik syiok lah aku shopping kat OU tadik..hehehe..

tapi aku bukan membazir pon..aku nih dah gemok haa..seluar kerja semua dah ketat tahap tak sesuai ke ofis..esok kan nak masok kerja baru..harus lah mak nak melawa nyah..hhehehe.. lagikpon dah lama tak beli power suit baru..tapi best betul dah kawen nih..hubby kasik duit boleh buat pegi shopping..Thank you very much darling..terima kasih daun keladi..lain kali selalu selalu lah hulur lagik..heheheh...I LOVE YOU hubby..eheheh..get well soon..lepas aku kasik dia nasik + milo panas + oren + ubat selsema..hubby pon dah tido..aku pon nak naik atas dah..sebab esok nak kena bangun pagi..Uwwwaaa...takleh lah pegi kerja AUDITORS' TIME..hahahahahah...

Allllaaa..biasa le..awal2 nih kena lah tunjuk tahap kesopanan yg tinggi..aku ingat lagik..first week aku start ngan pwC dulu..hari hari aku datang awal..before 830 dah tercongok kat ofis..semangat waja..then ade sehari tuh aku terlambat 7 minit..siap pegi jumpa Kak Nita lagik mintak maap sebab dah terlambat 7 minit..poyo tak poyo lah tuh dulu...ahhahahaha..lepas lepas tuh..dah pandai dah adjust working hours auditors..hheheh..OKla all..wish me luck for my first day at skool besok..gayat gerun semua ader..huhuhuh..Tomoro also mark the 117 months of me + hubby's monthly-sery..End of the month's hubby's birthday..tapi aku pon tatau la nak kasik aper..any ideas?

No comments: