Sunday, October 03, 2010

From City of Cloud wif Love

Helo.
Reporting live from Sitiawan. hehe.

I've safely arrived youols.
Kick off from KD at about 5 pm..
By 7 dah sampai exit Bidor.

Abah singgah Shell isi minyak keta dia.
While I waited in my own car..sambil contemplating..

"Nak kencing ke tanak? Nak kencing ke tanak?"

sampai la abah dah abes isi minyak..demm.. too late..

Too bad tak sampai 10 minit after we continue our journey, dah terase nak kencing plak.
nice timing eh..
Kau kemut la situ sampai dah sampai umah kang,..hahaha..

Neway, Abah bawak ikut jalan Bidor - Teluk Intan - tah mana tah lagik..
Bila matahari dah terbenam,.. aku pon mula la cuak.
Jalan sangat tak familiar ok..
Gelap nak mampos..
And time2 macam tuh la baru nak recall balik semua citer2 seram..demmit..
So untuk offset rase takut tuh..
Aku tukar chanel dengar ceramah agama..
hahahhahaha..(niat pon dah taj betul..ishkk..)

Now safely tuck in my step sister's bed..
And me being in unfamiliar territory..of course I'm scared! :(
I want my husband.. sob...sob...

Tapi at least my family is around..
My friend kat Orient.Star (supposedly the most senonoh hotel in Lumut) tu pon tengah freak out..
Dia cakap hotel tuh scary macam ade org kena bunuh jek kat situ.. hahahhaa..
lagik klakar is.. Hotel tuh fully book ok sampai selasa depan...hahahhaa..

I've decided to check in hotel nearby umah mama nih..(Flamingo)
But hey..kalau hotel tuh pon scary aku call jek abah mintak jemput balik.. hahahhaa..

Lumut is no fun without Leman..Ayong..Boy and Opah.. huhuhuh..
The only good thing is I get to spend some time with Abah..
Err..I tot I was here on business? hahahha.. yeahh yeahh.. that too..

And did I say I miss Leman already? hehehhe..
I bet he misses me too.. (mungkin sebab terlalu rindu lah..dia kuar gi lepak mamak ngan member2 dia..hahaha).. no fair! :P

I'm trying to sleep tapi anjing belakang nih nyalak bising la..
Babi punye anjing aku nih dah la penakut.. huhuhu..
Mase untuk layan citer korea..
Nitey nite..

PS: Tenkiu Ayong for my souvenir..hehe..

2 comments:

Anonymous said...

Hai Ina..Takut ye dgn lorong tikus? Mlm tentu le gelap. Otherwise, you could have enjoyed the scenery (beutiful countryside).
hek hek

haslihb said...

Beautiful countryside?? Wah Abah you pictured it macam umah mama kat kat kampung tepi sawah yang siap Ada sungai hehe