Friday, February 27, 2004

budak budak balik prom

tipah baru jek balik... lawa juger makcik tuh... kawan dier mekap..tapi mmg sgt cantik...smalam aku main mekap mekap ngan budak 2 ekor tuh( tipah and ratna)... then mase kau nak mekapkan mate..aku asek gelak...hahahaa... sebab nye..sbelah kiri aku (ratna)..mate kuyu ala ala stim gitu..bukak pon cam tak bukak... belah kanan plak (tipah)..mate sepet cam cinos..hahaha.... so mmg aku tak reti nak mekap mate derang 2..pepandai lah nak idop sendirik... but then tadik mekap mate tipah mmg sgt lawa lah... haaa...tuh bunyik ratna dah balik... wahh..sgt lawa juger...fatih serba itam..tipah ferfel + gold, ratna all white.. seriyes semue lelawa... ratna macam artis..cam alicia keys..ngan subang loop besar giler cam sarawaknyer gals yg kat umah panjang tuh..ngan topi ala alicia keys.. ngan spek mate itam yg tak pekat sgt..seriyes sgt cantik... and..tariq bawak dier gi prom naik mercedez compressor yg 2 pintu..cantik hingga menjilat jari...wqahhhhhhhhhh...jeles nye... best gile..aku giler suke kete tuh..hhehhehe.... tipah cam ala ala kamelia... rita ngan farah pon cantik gaks tadik.. aku sgt suke baju farah.. nanti kalu aku ader dinner leh la pinjam kut..hhehe... dah la... 2 bakul aku puji derang dah..takpe..kasik chan...bukan nye slalu,..esok aku kutuk aa derang tuh balik...bluwekkk..heheheh... dah..aku dah tanak blog dah.. bye... nanti aku letak gambar derang kat moblog...fatih dah tunjuk dah tadik.. gambar dpd kamera dier...

No comments: