Friday, February 13, 2004

who's my valentine ??

aku bukak la blog aku tadik..mende pertame yg aku nampak.. today nye posting..tertera TESTING.. nih mesti yong punye keje nih..mementang dier tau paswed aku..syok syok jek dier ye.. tapi takpe.. yong punye pasal..tak kisah..heheh.. arinih kat office best.. kul 645.. semue turun cafe baru..lepas boss mat salleh aku membebel sebakul duer.. makangggg timeee... dot yg tidak mengambil makan tghr nye.. dgn perut yg menyani lagu siti nurhaliza.. dier announce je leh makang.. berlari.. i quote my frens .." zarina ran like a stampede..!!" ahahhahaha... stampede mempit..perut aku dah lapa.. takde kire kire agik... akhir nye..dpt gaks lah line kat depan..best best..mase org lain tgh penat penat beratur..dot dah start mengisi perut nye yg kosong.. antara menu hari ini.. nasi goreng, ayam panggang, kambing panggang, fries, dal, sayur campur, sate, jagung, air oren dan buah buahan... FREE ok !! abang katerer tuh buat malu aku jek.. semue mende dier nak tanye.."nih nak..??yang nih nak?? setiap lauk depan aku tuh dier tanye aku nak ke tanak..bangang ke hape abang nih..aku nih dah tgh lapo..mesti lahh NAKKKKK.... buat malu org keliling jek dgr aku jawap semue nye...nak..nak...nakk... nakkk... wakakakaka..seb baik shami que jauh kat blakang..sian dier..mase aku dah abes makang.. dier tgh que agik rase nye... dah la mase makang aku mmg tak senonoh.. ilang segale kekiyutan mase tuh.. ngan bergelak ketawa yg kuat ngan teamates aku nyer.. tanpa sedar..beberape pasang mate memerhati,.. hik hik.. maluunyee.. tak lame lepas tuh... ader org dedicate air oren kat aku... hehehehehehehe..... maluunyeee... valentine aku kot.. aku pon still tatau sape valentine aku (the game).. tapi mase memule sampai opis.. dah ader valentine card atas meja.. bersungguh sungguh nampak nye org tuh.. nih lah ferst time aku dpt kad v first bukan dpr crash... hahahah.. tadik balik keje aku citer kat crash.. dier cakap.. "pegi buang cepat..!" ahahahah..mane leh buang... aku kate.. lagipon org tuh bukan nye cakap i leviu pon kat aku..heheh.. tapi mesti leman jeles gaks.. biarkan dier jeles.. elok gaks skali skaler kasik dier jeles.. owhh.. tadik dapat watch... hsbc 120 years in malaysia.. sungguh sungguh tul kompeni nih.. byk tuh nak kene kasik.. currently ader lebey kurang 670 employees kat kopeni aku.. lom masuk employees kat bank agik..esok ader game valentine.. sampai sampai takyah keje dulu.. sejam utk main main dlm cafe tuh.. sempena valentine day.. so i'll update esok ok.. i'm taking part in one of the v-day treasure hunt.. tapi dalam circle..nak hunt kat mane pon tatau la aku..esok gak tau lah sape valentine valentine semue org.. tapi yg tak official tuh (kalu sesape yg bebetul ader secret admirer) still anonymous lah kan.. nite nite... daaaa...

No comments: