Wednesday, February 25, 2004

my one and only SULAIMAN ...

warning: a very very long posting ahead..read only if ur bored or have free time :)

i'm still not sleepy.. tetibe rase nak makan buah limau bali.. and then tetibe plak teringat kat tuan punye diri yg membelikan limau bali berharge 18 inggit sebijik nih... crash aka leman.. tetibe dot jadik rindu plak... so..rase cam nak jiwang lah plak skejap..sesape yg tak minat jiwang jiwang stuff nih.. takyah lah bace this particular posting yek..hehehe... sbelom aku start jiwang.. nak citer sket kisah pagi senin yg lalu (since arituh blog aku down.. sbb aku pepandai tukau tukau..hehe..so did not write dis on my blog on monday) ...aku tgh tido.. mase tuh dlm kol 1 tghr kut..heheheh... ngantuk maa... tido lambat.. :P ,.,, leman on the from tapah... aku sedar la dlm kol 11 tuh dier msg kate on the way.. tapi aku samb tido balik..usually kalu leman balik kampung on weekend.. hari dier balik kl balik mesti dtg jumpe aku.. since today (monday)..dier cuti and aku keje..so aku assume dier nak bawak aku kuar lunch la... then mase tgh tido tuh.. tetibe dier call " hello sayang..lagik 10 minit i sampai" ... aku still mamai.. so just layan tak layan jek la.. but then sentence dier tak abes kat situh.. "abang bawak along skalik tau.." that particular sentence, did caught my attention. so i scream... yes, i dpd mamai trus menjerit.." haaaaahhhhhh... biar betikk..me blom mandi pon agik nih.." but leman just gelak gelak jek..ciss..tak gune nye pakwe.. nyusahkan org..awal awal tanak call..baik dah sampai depan gate pak guard kat bawah tuh baru kejut (he's fully aware i still be sleeping at this hour..heheh... then aku pon dgn kuase gaban plus altromen..bgn dah mandi.. dan cube lah bersiap dlm mase 10 minit yg dinyatakan tadik..then blom pon sempat siap pakai baju.. my hp rings again.. "hello sayang..bukak lah pintu..dah sampai depan umah"..cheerful giler sore..aku plak.. agik skalik... "haaaahhhhhh!!!, tunggu jap"... then kelam kabut capai baju and sluar and pi bukak pintu.. rambut pon tak sempat sikat.. apetah lagik aa nak pakai bedak..hehe.. biler bukak pintu.. nampak la si sleman itu tgh sengih happy giler nampak aku.. dgn kakak dier..ngan anak sedare dier yg kiyut name danial and dgn maid indon kakak dier... aku dok umah bujang.. so paham paham jek la.. dah la ader 8 org penghuni umah nih... saat tuh.. kalu lah aku tak sayang sgt lah si leman tuh.. mau jek aku tolak dier jatuh bawah.. dpd tingkat 9..mau hancur tulang temulang..huhuhu.. tapi pikir balik..nanti masok jail..pehtu tak jadik lah buat heegehehe.. so ngan muke tatau malu..malu sebenarnye..tapi buat buat la tatau malu.. ajak la masok... mase tuh ader fatih..fatih pon tgh sexy..kene lah plak dier masok bilek..rumah mmg tgh semak..masing mAsing tgh bz...then aku tanye..nak minum ke..huhuhu..separe ajak ayam la sbenarnye..since tak cukup kelengkapan nak jamu tetamu..uhuhuh..takkan nak kasik mug kitaorg yg macam macam kaler dan pattern.. then kakak dier kate talyah.. singgah kejap ajer.. sbb leman nak hantarkan aku buah buahan.. ikg buah jambu air madu tapah and 3 kg buah limau bali ipoh... huhuhuh...mase tuh danial plak meragam... so cam tak lepak lame..a ku yg lapa dpd tadik..terpakse lah pendam prassaan lapa sbb derang nak balik..eiiiiii...geram agik aku nak leman tuh..huhuhu... seb baik la fatih temankan lunch lepas tuh... leman kate dier takleh nak dtg balik...since abang ipar dier pakai kete dier..and lom balik keje...aku plak baru ingat nak manje manje soh leman antar gi keje..trus call kiah mintak tlg amik gi keje...huhuhuhuhu.... kesimpulan nye kat sinih.. men nih sometimes..or more likely like most of the time.. BLUR tahap ultramen taro.. huwaa..padahal bukan susah sgt pon nak paham hati org pompuan kan.. tapi agaknye dah mmg camtuh.. majok lah baper ribu kali pon.. nanti next time mesti repeat balik..huhuhuh.. since tadik janji nak jiwang.. aku continue balik ngan mood jiwang.. aku sbenar nye sayang sangat sangat kat leman sorang nih.. walopon sepanjang posting blog aku nih pelbagai name lelaki yg kluar.. tapi kat hati tetap satu (always has been and always will be since 14 april 1998)... dpd dulu smp skrg..biaserlah biler aku minat tgk guys yg kiyut kiyut nih.. and always nye i will even tell leman.. sbb dier nih jugak besfren aku.. and always nye jugak leman akan merajuk..sebab dier nih jugak boifren aku..hahahaha.... tapi kejap jek.. sbb leman nih... satu antara banyak sgt speciality dier..is his COOL... seriyes..tanye lah sesapa jek yg penah jumpe dier.. mostly kengkawan aku lah.. dier nih mmg sgt cool... bukan kate dr segi pakaian... tapi perwatakan.. since nih boifren aku..seguni pon aku lom tentu abes puji dier kan..but i'm sure seguni gaks aku leh carik utk kutuk dier,.hhahaha... nanti anniversary aku nanti aku citer sejarah kitaorg plak ek..hehehe.. to leman... i always wonder how my life would be without you in it.. and i always know that it would be..EMPTY !! i love you.. yesterday, today, tomorrow and always...



No comments: