Tuesday, February 17, 2004

VALENTINE"S DAY a.k.a 70 MONTHS BULANISERY

sambung balik.. nih dah balik kerja..heehhe..

on valentine's day.. dllm kul 230 camtuh leman sampai nak amik aku.. sebab malam nih aku nak lepak umah ija.. bawak lah 2 kete..sebab esok nye (ahad) aku nak kluar ngan kengkawan ex mmu aku.. so lepas park kete aku kat apartment ija..aku hop in kete leman.. and mase dah nak smp kat toll pj..baru sedar hanbeg tetinggal kat dlm kete aku.. heheheh.. so arinih.. semue leman tanggung beres... syok nyeeeerrr..hehehe (leh buat slalu camnih) sampia sunway pyramid..punye la byk nye manusia yg bersantai di situ..tgv punyer lah panjang barisan.. dah berlengkuk lengkuk cam ulaq.. seb baik ija dah tolong bookkan tiket aku.. kitaorg nak tgk cold mountain.. so lepas aku amik tiket.. aku ngan leman pi lunch kat the chicken rich shop.. lapa tahap gaban mase tuh.. lepas tuh jalan jalan jap tunggu ija.. movie cold mountain tuh tak best pade aku.. sooooo depressinggg.... argghh..and dot doesn't like to feel depress on v day.. so after cold mountain.. leman belanje skool of rock plak.. nak kasik ilang depression awek nye..hehhe.. mmg best skool of rock.. penuh tuh wayang.. walaopon citer nih dah lame kluar.. kitaorg dok 4 seat dr screen..desperate huh.. :) ..ija ngan joe jalan jalan pehtu balik dulu.. i really enjoy skool of rock.. cold mountain yg best nye dpt tgk nicole kidman cantik gilerrrr (buduh nye tom cruise) ngan dpt tgk jude law..cute giler jude law dlm citer nihh... rase nak gigit gigit jek jude law tuh..sebab menawan sgt..ihiks... leman geleng kepale jek tgk awek dier terkinja kinja kat seat dlm wayang setiap kali jude law tunjuk muke hensem dier.. " aarrghh.. cute nye cute nye..!" aderlah dot sebut dekat 88 kali...hehehhe... then lepas skool of rock.. supper kat a&w sbelah wayang..then leman antar balik umah ija.. esok pagi nye.. ader date ngan intan,nana,jue ngan skin. valentine's day kali nih leman tak kasik bunge dah.. aku kate takyah dah..buat menyemak umah.. tapi bile tgk org lain dpt bunge..dot mesti rase jeles..and tingin jek nak jugak bunge..huhuh.. kali nih valentine leman kasik 2 pasang kasut.. thank you bebeh..hehehe..satu mcm kasut ballet and satu heels... both from vincci.. i choose..he pays..heheheh..bestnye..heaven nye dpt kasut.. tapi i still kene tambah la sket..sbb budget utk satu kasut..tapi i beli 2..heheheh.... i am really really lucky to have leman in my life (even without the 2 kasut tau ;) ) spread the love...

No comments: