Sunday, February 22, 2004

U.M.A.Y.R

hula.. i am not feeling depressed anymore.. as i'm no longer been in a state of loneliness..now..actually..since 6pm.. my roomate return from her futsal game.. then another rumet return..and later on another one.. so tonite i have 3 company..hehe..dah tak lonely dah :P ..neways.. have you guys take a look at my moblog?? hahahahaha.. finally..something that I DID MYSELF...without any help whatsoever...well..okla..maybe a lil' bit of help from aisha kecik on how to publish the dem thing..hahaha..buduh kan..? seriyes i mmg rabun sket bab bab it nih.. tuh pasal aa cam kagum semacam ngan effort sendirik...senang jek sbenarnye kan..cewahhh... baru tau sket dah nak blagak..hahaahha..ayong..i hope ur a lil bit proud of me..as i berusaha sendirik.. but still byk tatau agik.. more pics will follow as soon as i scan em..well..someone here does not own a camera phone or even a digicam..sob sob.. cedey kan... i'll update my raye at uk and paris soon ok.. of..and i also haf a rather amusing story..just now.. dlm kol 12 lebey camtuh..me, ratna and fatih as well as umayr (kiyut giler babi and still single..hehehe)..kluar supper kat putrajaya.. i had roti pisang.. ishkk..budak umayr nih apesal lah kiyut sgt.. jatuh centa plak aku rasenye..dah la cam cool..rambut panjang sampai bahu..ala ala sunsilk gitu..dem i'm alredi terpikat..heheh.. cume he's one yr younger than me.. oh and i'm taken..hahaha.....kalu tak mmg dah masok line dah dot..heheheh..so miang la me tonite.. or isit every other nite too?? ahahha.. :P ..well..actually dah ter side track citer tadik..ader la sekumpulan mamat motor besar.. oppsss....bukan rempit yer.. i repeat.. NOT REMPIT GROUP.. dis one grup agak gempak kot..wif all the leather jackets and big big harley d.. uuu...penuh aa derang satu meja.. and nak di jadikan citer.. one of those mamat.. since i sat down..keep STARING at me.. memule tuh tak pasan.. tapi makin obvious.. and.. the horror part is.. dier amik gambar aku beberape keping.. me at that time..dah tatau nak react camner dah.. dah la malu.. my frens keep menyakat me.. nearly jatuh krusi me..hehehehe... dah lame tader org ngurat openly... mahal agik saham aku rupe nye...ahahahah...prasannnn again... but then.. they keep staring at me.. and so...being the always kontrol ayu and anggun kind of girl bile ader org stare...heheh.. i took like haf and hour to finish my skeping roti pisang..hahaha...fatih and ratna and even umayr dah gelak gelak dah..then sbb kitaorg dah tak larat nak tgk derang lelame..kitaorg abes makan cecepat blah.. then mase nak bayar.. the mamat yg keep staring at me tuh.. pon sesebuk nak beli rokok aa plak..then he wrote sumthing on a piece of paper.. and guess what.. he pass his phone number at me... oh my god.. giler old fesyen care ngurat camtuh..huhuh.. yong..are you intersted nak naik harley?? later i pass the number to you...hahaha... then bile masok kete.. they all... gelak giler babi at me.. demm embarassing.. i think ..they think i budak skolah agik kot.. sbb mase kuar tadik pakai slipar jepun+t shirt rugrat yg sgt kiut+jeans+sling bag= budak kecik..hahah..dot..stop being so prasan.. well.. actually i am not that happy wif the incident.. my frens teased me all the way home.. the guy's name is zua (according to what he wrote on the piece of paper) ..and my frens even change their laughs to "..zua..zua..zua.." ,,..hahahaha..jahat giler derang..tunggu la..senin mesti kene kutuk ngan tipah ngan aisyah besar plak... errghhh... tenshen...heheheh.. tapi lagik tenshen sebab tgk umayr kiyut sangat....hahaha... later i carik his pic and post on my mablog ok.. then u can judge urself..heheh.. esok nak kluar.. so i haf to sleep now..or else esok liat plak nak bgn tido.. uhuhuh..nite all the people out there... tomorrow never dies.. muahhhsss...

No comments: