Tuesday, September 07, 2010

Restaurant bertema kan jamban

How many of you would want to eat in the toilet?
hehehe..

Aku rase kalau tgh kunyah chewing gum, pehtu masuk toilet pon macam geli2 kan..
Tapi I hope I'm able to check out this Modern Restaurant yg berkonsep kan bilik air dan jamban mase kat Taipei nanti.. hehehe..

Gile pengotor kan..

Tapi sebab aku rase konsep dia pelik..aku nak jugak pegi situ..
And since bukan nye boleh makan ape pon..
so boleh layan ice blended ngan fries jek kot..
hehehhe..


*pictures curtesy of yahoo images!
Nampak menarik tak nak pegi?
hahahaha..
Saiko setan2 nih kan.. termasuk la aku.. hehehe..
Memula ajak leman pegi.. dia terus kata taknak..
Geli.. hehehe..
Nih pon masih belom berjaya pujuk dia..
Dia kata dia temankan jek..
Aku minum la sorang2 kat situ..
hahahha..
Bile tengok lama2 and banyak kali..
Betul jugak kan..
Geli jugak walaupon nak minum jek.. hahaha..
We'll see..
*Taiwan ade banyak theme restaurant macam nih.. But since kitaorg bukan nye buleh makan sangat, so takde la eksaited nak carik semua kan.. hehehe..

No comments: