Friday, September 24, 2010

Weehhuuuuuuuuuuuuu

Youolls.
Tetiba jek dah hari Jumaat kan..
Terus bole nyanyi lagu..

"Malam nya sepi pi pi..
Pak Mat something something..
Pehtu Malam Jumaat jadi mayat..
Pehtu something about malam sabtu jadik antu.."

Woiiiii..sapeeeeee lah pegi ajar aku lagu tak senonoh macam nih ha?
Sekarang kan aku dah takut plak..huhuhuhu..
Tapi kecik2 dulu siap leh nyanyi ulang 3-4 kali..
Seb baik tak makan penampar arwah mak aku..hehehe..

Neway..
Lagi beberapa minit nak baliks dah youols.

Mak dapat last minit invitation attend open house raya kat hotel nikko..
Youols jangan jeles.

Dah la hari nih masuk offis pakai baju kurung kotton ala-ala perempuan dari kampung melayu terakhir kan..
Rambut plak tak sempat nak basuh wangi wangi..sebab pagi tadik tido bangi..bukak mata jek si leman tuh dah membebel bebel kat aku..kata aku bangun lambat laa..dia banyak keja nak buat ari nih la..ape lah..
huhuhuhu..sekali bile aku bangun tgk jam ..baru kol 610 laa..kecohhh jek :P

Tapi sebab pepagi bangun dah kena bebel2..malas la aku nak carik pasal nak berak lelama..pehtu nak syampoo blow dry bagai..hahahahha.. last2 ngan rambut berminyak2..ikat ngan getah taruk jek cekak atas pale..huhuhu..

Pehtu bila nak naik keta.. teringat plak kasut tak bawak..
Mangkuk nye diri sendirik..
Sebab semalam ade lah balik keja lambat.. kol 1030 malam abang lemang dah tunggu dekat setengah jam..
Aku tgh meeting ngan gm pon dah panas jek ponggong nak balik..huhuhhu..
So lepas siap portion aku..kol 1031 pm tuh buat muke kesian mintak diri dulu dari gm..hahahahha..
Kalau la aku belom kawen..and dia ade anak bujang dah cukup umur nak kawen (anak dia baru darjah satu)..kompemm dia amik aku jadik calom menantu ok! hahahahha..punye la lemah lembut cakap pon macam tak kuar..hahahahha..Kate nak balik lagik awal daripada big boss..harus mintak diri secara sopan santun..hahahaha..

So malam2 bute semalam aku turun pakai selipar jek..pagi nye tu mmg dah tertinggal kasut jugak..sebab kasut semua dlm keta aku..semalam naik keta ayong..nak dekat sampai ofis baru tinggat kasut takde..huhhuu..seb baik ade crocs wedges lama aku yg dah buruk and macam nak reput dalam keta ayong..tapi mase nak balik semalam koser aku nak pakai crocs..

Cuak gile ok nak turun lift daripade tingkat 71 sensorang..
Dah le kena tukar 2 kali plak tuh..huhuhuhuh..
Rase nak turun lift sambil nanges.. Tapi kang takut plak tetiba tengah nangeh ade orang tegur dalam lift yg sebenarnye aku sensorang tuh --> "Dik..kenapa nanges nih dik? *sambil ulur tisu*
Uuwwaaaaaa..mau pitam terus!
Hahahahahah..tinggi tak tahap imiginasi akak ye adik2..

Sambil turun lift tuh..aku tak kasik leman letak tepon..
Orang tua tu pon berkira benor..padahal pakai pelan keluarga maxis bukan nye kena caj 1.60 seminit pon kan..huhuhuhu..

Dah sampai tingklat 41 utk tukar lift lagik satu tuh..aku dgr orang nyanyi sayup sayup..
Babiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Aku dah la nak terkencing sebab nak gi toilet sensowang takut..yg tinggal semua collegue jejantans ajek..nak suh teman segan plak.. (collegue2 jejantans + gm masih berbincang so takleh turun sama2..huhuhu)..
Pehtu dgr plak orang nyanyi malam2..seb baik tahap kemutan yg bagus tak terkencing aku kat situ jugak okeh! huhuhuhu..cecepat aku masuk lift tutup pintu..mase tuh suara leman pon dah putus2 sebab line takde..huhuhu..saspensennn.. tapik takde plak aku gile nak investigate sape nyanyi malam..and dia tgh nyanyi lagu ape? Jauh sekali nak main "Jangan Lupa Lirik" plak time tuh kan..huhu..

Sebab mase time maghrib tuh aku rase aku macam dgr bunyi org tekan keyboard..tapi sikit2..aku siap leh pegi investigate.. bole? huhuhu.. sebab kat area meja aku semua dah takde org keja..hhuhuhu..

ok..kawan aku dah sampai..
Nanti aku sambung..

Nak pegi beraya kat Hotel Nikko ngan Rambut baru yg telah di set + rantai bukan emas baru + kasut bukan kristal baru..

Babaiii

HAPPY WEEKENDS BABEHS

No comments: