Tuesday, April 28, 2009

Dot yg banyak komplen

Aaaaaaaaaaaaaaa...
Penat nyeeeeeeeeee...
Asek berulang alik..
huhuhhuuhu..

Friday..
Balik kerja terus ke Bangi..

Saturday..
Bangi - Kota Damansara - Bangi

Sunday..
Bangi - Kota Damansara - Bangi - KLIA - Bangi

Monday..
Bangi - Subang - Kota Damansara - Bangi

wuwuwuuwuwuw.. dan hari ini ke bangi lagik..
Adehhhh..capek dong!

Stress pon ade.. tapi sabar jek la..
Kang bising2 majok pulak laki ku.. huhuhhu..

Tapi aku cam tak best pon ade..
Sebab abah kan datang Kota Damansara..
Tapi aku plak takde..
Straight sampai besok plak tuh..
Esok pon cam ade harapan yg tinggi nak kena tido bangi jugak lepas amik in laws kat KLIA..
huhuhuhhuhuh.. Saya penat!

seb baik ade ayong and opah and Hiro & rakan2 untuk entertain abah.. (boy tuh confirm busy jek memanjang :P).. Tapi rugi ah tak dapat spend time ngan abah.. sbb sejak dah kawen nih.. bukan senang abah nak lepak lelama kat umah kitaorang..

Sighhhhhhhh...again.. sabar jek laaa......
Lagipon bukan aku yg driving.. hehehehhe..
Tapi dok sebelah pon penat jugak tau.. uhuhuhu..

Besok plak kena pegi keja sendiri from Bangi.. tak suke..
Jauhhh nak mampos.. huhuhuhu..
Bangi - Subang - Bangi - KLIA - Bangi - Kota Damansara? (or not depending where husband wanna sleep tomorrow)

Then Sabtu nak kena balik Perak plak sbb ade cousin (not my faveret cousin..huhuhhuu..to think about it..I dun even have a faveret cousin!..huhuhuh..unless you count Sari..who is technically sort of my cousin..but not really blood related..hahahha) nak kawen..Maybe nak kena buat day run.. more on the road travelling..adehhhhhhh..2 kali session ngan zensation pon leh tentu leh kaver balik penat badan aku minggu nih.. huhuhuhuhuhhu...

Okla.. dah abes komplen.. husband saya dah tunggu mau pulang..
Bye bye..h

1 comment:

a.z.n.e.e said...

wwooo...
juahnye ko kena travel..
aku boleh bayangkan and aku masih rasakan bahang dlm kete kerana berpanas ketika jam walaupun kete berair-kon.. panas dalam hati lagi xterkata sbb kaki dh panaz tekan claj n minyak..

tensi... aku dulu drive dari seri kembangan ke pandan indah hari2.. n pit stop utk jam sgt2 la byk..

lastly, aku decide utk blk selepas kul 8 mlm shja.. tapi mata sangatla mengantuk... dan perut sangat la lapar..

adoi..

akhirnye skrg aku sudah lari dari itu semua.. aku g sekolah 11km dr umah.. 10-15 minit dh smpi.. mkn kat umah.. minyak jimat without a toll too.. n bla.. bla.. belanja rm200 sebulan pun dh boleh survive.. pecaya x?